Wednesday, July 8, 2009

PELANGI HIDUPKU..bab 6

Semenjak aku n syafeeq kapel, kami selalu makan bersama. Asyik2 muke kitorang je la kat kafe tu..haha..mesti ramai yg muak tgk muke kitorang ni..tp naseb la kan..org ngah bercinta..hehe.
Walaupun kami asyik bercinta, tapi kami ni ade perbezaan besar.pertama skali, dia teramatla pandai..dapat 4 flat tu..tp aku plak dapat berapa je..ckup2 mkan.teramatla berbeza. Then, dia ni amat aktif bersukan, tapi aku ni amatla pemals. Dia slalu berjoging dengan kasut sukannya yang berwarna kuning striking, tapi aku hanya sekadar duduk melepak di tepi stadium tggu dia habis jogging je. Hehe. Teramatla pemalas. Apalah salhnya join skali..tapi mmg xbleh. Then, syafeeq ni amatla rajin ke masjid, tetapi aku ni amatlah liat. Bukan bermakna aku xsmayang, tapi pmpuan kan lebih baik solat di bilik saje.hehe. hm, then, pling utama, fmily dia agak berada, sdangkan aku ni dari org2 bese je. So, berbagai2 la perbezaan kami, hnya cinta kami je yg meyatukan kami semua. Pada aku, cinta aku padanya mendalam. Aku rasa mcm kitorang akan bersama slamanya, tiada siapa yg bleh pisahkan. N dia pnah ckp kat aku yg dia xakan tggalkan aku coz dia sygkan aku sgt2. Betapa bhagianya ati ni. Rasa cam xsabar nak habes blaja n kawen ngan dia. dia seperti matahari yg menyinari hidupku. Hidupku ceria diterangi oleh kehadiran dia. tp siapa sngka, langit x slalunya cerah. Kdg2 langit yg cntik diterangi mentari juga boleh bertukar mendung, malah terus bertukar gelap menurunkan manik2 hujan.

0 comments: