Monday, July 20, 2009

my hepi day 2

another hepi day..arini aku hepi lg..xhbes2 hepi dari smlam..hehe..alhmdulillah, bukan senang nak hepi cmni..arini, my besfren at informm bwakkan 1 barang yg dipos oleh my parents ntuk aku..(ntuk pengetahuan korang, aku soh mak ayah aku pos barang kat umah kwan aku ni coz aku xsure ngan alamat umah aku dok skang..ok!gelakla..mmg aku xtau alamat umah aku skang..hehe).benda yg dipos oleh parents aku adelah 1 bracelet yg sgt cntik yg aku sudah tempah lame dari seorang pengusaha gelang n rantai kristal, iaitu..mr udin(my father)..mmg cntik sgt bracelet tu..n bracelet tu aku tmpah khas ntuk my beloved supervisor at informm.dia bnyak sgt tlg aku..especially time final year projek.dia bnyak ajar n tlg aku dlm siapkan tesis sehingga aku dpat a. then, xckup ngan tu, dia offer master, n dia tlg setlekan felowship aku..kejap je aku dapat sume bnda ni..dia yg buatkan proposal aku..org len berpenat lelah mnyediakan proposal master, tp aku bersenang lenang kerana my supervisor buatkan..aku tersngat2 terharu..n smntara dapat duet felowship, dia offer aku jadi research assistant dia dlu dgn gaji yg bes..oops..da lari cite..tercerita pasal my supervisor plak, padahal this entyr adalh ntuk menceritakan nape aku hepi arini..sbbnya adelah my supervisor..ble my supervisor hepi, maka i pun hepi..simple je perumpamaan ni kan..hehe..xdela..cmni cite dia, spanjang arini aku menunggu masa yg sesuai ntuk bg hdiah tu..tp masalhnya dia agak moody pg2 td, so aku agak takut ntuk berjumpa.then, aku decide nak bg after lunch..tp dia plak meeting..so aku delay lg..then after aku solat asar, my besfren ckp prof da ade kat blik.so aku ngan pntas menuju ke blik beliau..dan mengetuk pntunya, lalu memberi salam..muke prof agak pelik melihat aku..yela, tnpa dipnggil2 aku muncul,slalunya aku menyorok klu nmpak dia..hehe..then, aku bg hdiah kat dia..dia nmpak hepi..dia bkak hdiah..jeng3..bracelet yg sgt cntik..dia kata"so nice".."how do u know my fav color is black n white?"aku tersenyun je padahal, sumpah aku xtau tu fav color dia..hehe..tp aku bersyukur dia ske. n dia soh aku pkaikan bracelet tu kat tgn dia..mak ai,menggigil tgn ni..hehe..tp mmg cntik kat tgn prof..sesuai sgt..hehe..then prof berulang kali ckp thanx kt aku..n then mule la bab dia memuji2 aku..xperlu la aku nak cite kat cni,t kembang hdung aku..hehe..tp disebbkan pujian dia tu la aku hepi sgt2..bkn senang nak dipuji oleh prof. prof, i really luv u..sincerely from my heart..wlupun at first, aku teramat takut ngan prof, slalu kena marah,smpai aku nanges2, tp aku sedar, rupenya sume tu ntuk kebaikan..n sejak dari tu,aku da berjanji kat diri aku yg aku nak teruskan perjuangan aku kat informm under her supervision..xkesahla kena marah sbb ntuk kebaikan aku..n aku berbngga berada di bwh supervision beliau, krana beliau teramatla hebat..i really admire her..thanx prof..i promise i will work hard, i will be a useful person..n i will improve my english..hehe..aku slalu kena marah sbb english aku salah..hehe..sori prof..mcmla prof baca blog aku..tp xpe, aku nak tulis gak..thanx my dear supervisor..

2 comments:

Hani Kila said...

oooo...
patot la hepi smlm...
dah dapat pikat ati prof ye...
tahniah la!
huhuhu

shazzy said...

to haniey>bukan pikat prof, tp baru dapt terasa dekat ngan prof.hehe..tu je..