Monday, July 27, 2009

mimpi ape ni??

em..mlm smalam aku x sihat..bdan rasa lemah sgt coz siang tu aku kena diarrhea..so tdo awl la mlm smalam..n aku dapat 1 mmpi yg pelik..rasa cam btol..cmni citenya..aku berada dlm 1 shoping cmplex..teman sape ntah bershoping..xingat..dia masuk 1 kedai n aku mlas nak ikot..aku tggu je depan kdai tu..suddenly, aku nmpak my ex bf kat depan kedai sblah..terkejut sgt..nape perlu aku terserempak ngan dia??terus rasa nak nanges time tu..tp aku than..aku mesti g jumpa dia!ya, aku kena kuatkan ati ntuk jmpa dia coz aku nak tnya pe reason dia tnggalkan aku..smpai skang masih xterjawab soalan tu..so aku g kat dia..dia nmpak aku n dia mule larikan diri..nak elak dari aku..aku kejarla dia..tp xdela smpai kejar berpenat lelah..juz lari2 ckit je..aku pggil nama dia..soh dia tggu..tp dia xlayan..suddenly his gf kluar dari 1 kedai ni..dat gurl ckp kat bf dia.."ooo...ni ke ur ex gf?"..dia xjawab n terus bergerak ke arah keta..puas aku merayu soh berenti jap..then dia masuk dlm keta dia, her gf dok kat blakang..apsal ek?pmpuan tu lyan dia cam driver ke?then, aku smpat tnya kat my ex.."awk, sy jmpa awk ni bkn sbb nak kcu awk, or nak merayu awk balik kat sy, tp sy nak tnya 1 soalan yg dari dlu awk xjwab..sy merayu awk jwab, coz slagi xde jwapan, slagi tu sy dihantui mmpi ngeri dtnggalkan awk..bleh awk gtau sy, wat is da real reason awk tggalkan sy?" then dia xnak gtau sbb dia kata xnak aku nanges..aku ckp yg aku xkan nanges lg kerana dia..juz tell me da truth..then dia kata," sbnarnya, sy da xde pasaan kat awk.sy nak org yg sy cntakan..xckup skadar awk je cntakan sy..n skang sy da jmpa org yg sy cntakan..n org tu bkn awk.."hm..aku pndang muke pmpuan tu kat tmpat dok blakang keta.mmg dia lg lawa dr aku..sdih jgak ati aku..tp xpela, aku da berjanji xnak bersedih kerana dia lg.then, aku berpesan kat my exbf, jagala gf baru dia bek2, jgn wat mcm dia wat kat aku..then, dia diam je..pastu, b4 aku beredar dari situ, aku bersalam ngan gf dia..then, aku smpat ckp kat my exbf, yg aku bakal mnjadi dktor..then, dia terkejut, dia nak ckp smthing kat aku, tp aku terus blah..(pe ek yg dia nak ckp kat aku??)then, mmpi aku cmne ntah, tetibe aku dpat tau my bf skang pun nak tggalkan aku..pnyela aku sedih..terus aku balik kmpung tanam padi..haha..part ni da mengarut..td dok mmpi sedih, cam real..tetibe balik kmpung tanam padi..haha..siap masuk lmpur..tarik kerbau..haha..pastu terbngun..ape la mmpi cmni..pelik n mengarut..hehe

2 comments:

Hani Kila said...

so...dah dpt la kan jwpnnye?
pasni xyah pk lg dah psl ur ex...
huhuhu

shazzy said...

to haniey>yup.da dapat dapat jawapan da..mcm btol je jwapan tu..hehe..xpela, itu cite lame..skang aku nak bina hdup baru..hehe