Monday, July 20, 2009

my hepi day

Hepinya!!!! smalam adalah ari yg hepi sgt ntuk aku..my bf came n met me..hehe..wlupun org len ckp benda ni bese je, but i really miss him..so so much..hehe..jgn ade org nyampah plak.nak wat cmne org ngah bercinta..hehe..dia dtg dlm kol 10, jumpa dia kat bustop sg 2. n then ktorang tggu mis asma n capik..ok gak menunggu ni coz boleh borak2..hehe..then, our first destination is to perangin mall. cadangnya nak tgk harry porter..of coz kena tgk harry porter,sbb kerana harry porter ni la aku gado with leftenan ashraf(my bf...dia dapt pgkat leftenan tu..hehe..bngga..).aku terlmpau obses sgt nak tgk harry porter smpai aku gaduh ngan mr ashraf. adakah dia jeles ngan harry porter??hehe..anyway, ble smpai sana,terlepas tygan pertama harry porter..so terpksa tggu kol 2. xpela, asalkan dpat tgk.seat pun ok, xyah dok depan skali..mcm b4 this aku penah dok dpan skali time harry porter, cam nak patah leher aku. smentara tggu cite harry porter, aku n mr ash jln2 di perangin ntuk mencari mkn. aku cdgkan kat dia mkn kfc, soh try meltz, bcoz im so crazy with meltz bbq..so yummy, smpai penah wat aku ketagih,rasa nak mkn tiap2 ari..haha..tp msalhnya dlm perangin tu xde kfc..puas ktorrang round..dkat sejan kitorang round. mslahnya aku da tau dlm perangin xde kfc, tp tetap aku mencoba mcm amazing race punye competition..haha..then, lepas tu bertnya kat mr ronald mcdonald, kat mane letaknya kfc.mr ash la yg soh aku tnya kat mr ronald mcdonald tu..dia sengal ckit, n aku melayan kesengalan beliau sbb aku pun sengal gak..hehe..tp yg besnya lpas aku tnya mr ronald mcdonald tu, wlupun patung tu xjawab, n xgerak lnsung, aku tetibe teringat, yg kfc ade dlm komtar, aku slalu lalu time nak g smayang kat komtar..ape lg, laju je ktorang serang kfc..hehe..tp yg xbesnya meltz kat citu kurang cheese, mayonis, n sgala2nya..menjadikan xsedap..xpela,yg penting meltz sungai dua sgt2 sdap.lame gak kitorang melepak dlm kfc, nak tggu waktu zohor skali..so seperti bese aku akan bersyarah shingga menyebabkan mr ash hmpir tertido..sory dear,mlut i kuat mmbebel..hehe, tp i baik kan..hehe..then, da solat, trus msuk wyang, n tgkla harry porter yg kurang menyengat kali ni..wlupun buku cite dia amatla bes, tp cite die bese je..anyway, ade 1 scene yg menyebbkan aku tergelk2 dlm wyg tu..bukan scene dlm harry porter, tp scene org yg dok sblah aku ni..not my bf, i mean sblah lg..a couple yg sweet..this gurl is cute, n dat boy is macho..but 1 think, mereka agak talkative n excited kot, smpai 1 scene yg agak menyeramkan, tp xla seram, sbb aku xtkut pun, org sbelah aku ni jerit kuat gle..n yg jerit tu adala dat boy..his gf mantain steady, tp bf dia jerit bgai nmpak pocong..kuat gle, smpai 1 wyg dengar..hehe..anyway, ok pe laki jerit, at least dia xpndam keterkezutan dia tu..hehe..sape yg berkenaan sile terasa..hehe...tp jgn amek ati,juz grau2.anyway, benda ni telah mnyebbkan aku tergelak je spnjang wyg..then, after da tgk wyg, all of us go to bj kompleks plak..smpai2 ade plak org menari michael jackson(competition)..1st skali ktorang g smayang asar dlu..then g men bowling, n of coz im da winner..tp skornya agak terok..mybe xfokus kot..then, meneruskan kesengalan kami semua dgn pegi karoke..mmg bes..pas karoke, da nak mgrib, ktorang trus g tesco, smayang mgrib, then mkn.aku order nasi goreng cili api..n yg menyebbkan aku rasa berapi time tu ialah kerana dlm nasi grengnya ade sbiji je cili api yg nmpak masih tidak disentuh,seperti hnya dicampakkan sahaja dlm kuali..adakah mereka xtau masak..haish..then aku soh mr ash tukarkan, n cube korang byangkan, yg dorang ganti ganti dengan sepinggan yg berisi cili api dihiasi ngan nasi..bukan nasi dihiasi ngan cili..adoi,gramnya aku..dia nak bg aku mati ke ape..tp msti tukang masak tu tercabar ngan aku kot, so dia bengang, dia boh segantang cili dlm tu..huhu..xpela..dia nak aniaya aku..then, aku teman mr ash print repotnya, dan ktorang melepak dpan mcd(bukan dlm mcd, tp depan mcd).lepak depan tu sbb nak tggu capik dtg jempuk mr ash aku ni.so smntara borak ni, adela perbualan yg agk romantik..hehe..menyebbkan aku mkin jtuh cnta..adakh mr ash ni pndai berkata2..aduh..xksahla..sbb im in luv with him..hehe..korang jgn muntah ek bace entry aku ni..hehe..aku juz nak share my hepi story je..hehe..smpai cni je la..bnyak sgt nak cite, tp aku takut korang termuntah smpai da xde ape nak muntahkan..hehe..bye frenz..

0 comments: