Monday, February 1, 2010


cite lawak melayu paling bes pernah aku tgk!!

selama ni aku tak pernah suke sangat tengok cite melayu..

bosan je..

tapi disebabkan takde cite nak tgk aritu, tengok jugakla cite adnan sempit ni..

tak sangka memang lawak gile..

kalah senario..

takyah banding senario la..

senario memang da tak bes skarang..

movie dia yang first je lawak..

pastu da jadi macam spastik skarang..

ok..ok..sambung pasal adnan sempit semula..

paling bes ayat2 yg adnan ni gune..

memang akan aku ingat sampai bile2..

especially ayat ni-

"kenapa cik nadia buat saya macam ni cik nadia??
muka saya ganas,mat rempit,tapi dalam hati ada taman..."

memang lawakla..

ngan muke adnan ngah nanges masa tu..hehe

n yg paling aku suke kat dlam cite ni..moto dia..

adnan pakai moto gt128 kaler oren..

sebijik macam pakwe aku punye..




stiap kali naek motor tu teringat adnan sempit..

sekarang nama jolokan pakwe aku acap sempit..

sebab dia lebih kurang macam adnan sempit..

dari banyak segi..

aku ade macam nadia tak?awek si adnan dalam cite tu..

mestila tak..hehe



2 comments:

haniey said...

weh, layout dah cun...
tambah gadget lagi...
letak shoutbox...
leh komen2 kat situ...

nurul said...

hehe..ok2..tp lambat ckit kot..tetibe bz plak skang..tp aku da smangat danak blog smula..yeay!!