Tuesday, October 20, 2009

hm..da dekat sbulan da aku xwat eksperimen ni..bosan plus takut!!bukan takut ape, takut kena marah ngan supervisor..punca keja aku tersngkut ni sbb barang (buffer for my experiment) habis..yela,mle2 plan mmg la ckup buffer tu..tetibe my supervisor gandakan keja aku..dari 6 run dia suruh buat 12 run experimen..mmg buffer tu mengalir lajula..kejap je da nak hbis..pastu bfore raya aritu mmg aku da stop keja sbb da hbis buffer..(haih, brape aku nak tulis y aku xleh wat keja sbb buffer habis)..then, senior aku kata dia da oder da buffer tu aritu..maybe pas raya smpaila..aku pon legala..tp pas raya xsmpai2 lagi..supervisor da mle bising2 kata nape xsmpai2 lagi..nape xoder awl2..aku pon ckpla, bkan xnak oder awl2..mle2 ikot plan asal, mmg ckup buffer tu, tp ile tukar plan terus habis..nak wat cmne..hope dia phamla..tp mcm x je..haha..ble aku cntact salesperson buffer ni, slalu ade je problem..dia dlm meeting la, outstationla..dia jnji nak kol aku balik tp xkol2..susah sgt ke nak update pasal oder aku ni..juz bgtau anggaran ble smpai buffer tu ckupla..senang nak plan..ni x..las2 dia ade dtg informm sbb nak jmpa org len.aku amek kesempatan tu g jmpa dia..dia ckp barang tu dia slalu oder dr us..tp ade problem plak, so kena oder dr german plak..kena la tnggu lg..haish..sbar je la...tp alhmdulillah buffer tu smpai khamis lepas..tp aku stil xleh wat keja..arghh!!bfore aku stat experiment aku kena cuci mesin aku ngan air dulu n anta smpel air tu ntuk analisis dulu(kena anta kat skul kimia)..tp org yg incharge pasal ni kat skul kimia ni cuti bersalin plak..huhu..kena la cari person incharge len plak..da jmpa, dia kata dia xdpat surat dari dekan pon lagi..dia kata nanti dia da dpat dia cntact aku..aku ckp kat dia, aku da slalu wat analisis ni kat cni, bagila sy buat dulu wlupun surat xsmpai lg..cnfirm surat tu smpai nanti..tp encik ni skema plak..dia kata kena tnggu jgak surat tu..haish..cmne ni..ble aku bleh stat keja ni..skang keja aku melarikan diri dari supervisor..takut dia nmpak aku n dia tnya pe progres aku..mampos aku nak jawab..jwabla cmne pon tetap kena marah.huwaaa...tolong aku..sape2 bleh tlg watkan gc analisis kat smpel air aku x??

0 comments: